Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot päivitetty 5.8.2019:


Yleistä:

Verkkokaupan tuotteita myy eläintarvikeliike Citytassut y-tunnus 2733798-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille manner-Suomen alueelle. Tuotteiden hinnat ja toimituskulut sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Tilaaminen:

Tilaaminen tapahtuu Citytassut verkkokaupassa osoitteessa www.citytassut.fi siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Toimitustavat ja -ajat:

-Nouto liikkeestä 0,00 €: Nouda tuotteet suoraa liikkeestä joko liikkeen aukioloaikoina tai erikseen sovittuna aikana. Saat ilmoituksen "tilauksesi on lähetetty", kun tilauksesi on noudettavissa Citytassusta.

-Toimitus Postin toimipisteeseen 5,90 €: Postitamme tilaukset useimmiten jo tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä. Paketti on noudettavista Postista noin 2-7 päivässä ja voit noutaa paketin saatuasi saapumisilmoituksen Postilta. Paketin enimmäispaino on 35 kg. Mikäli haluat tilata useita painavia tuotteita, tilaa ne useampana eri pakettina.  Pienpakettiin mahtuva tilaus toimitetaan suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Emme postita pakastetuotteita, kissanhiekkoja tai kuivaheinäpaaleja.

Maksutavat:

Verkkokaupan tilausten maksu tapahtuu joko Visa tai Mastercard luottokortilla tai pankkikortilla suojatussa yhteydessä luotettavan maksupalvelutarjoajan välityksellä. Citytassut ei saa/tallenna mitään pankki- tai korttitietojasi maksutapahtuman yhteydessä.

Luotto- ja pankkikorttimaksujen välittäjänä toimii  alan tiukimpia turvallisuusvaatimuksia noudattava Stripe.

Palautusehdot ja ongelmat toimituksessa:

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote on viallinen tai haluat vaihtaa tai palauttaa virheettömän ja avaamattoman tuotteen ota yhteyttä Citytassut asiakaspalveluun puh. 083117554 tai citytassut@gmail.com. Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen ja asiakas vastaa itse palautuskuluista.

Ota yhteyttä Citytassut asiakaspalveluun myös mikäli et saa saapumisilmoitusta tai muuta yhteydenottoa viikon sisällä tilauksesta.

Mikäli postitetun toimituksen sisältö on vioittunut Postin kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus Postiin. Palautusoikeus raukeaa liikkeestä noudon yhteydessä asiakkaan todettua tuote sopivaksi. Palautusoikeus ei koske virheettömiä pakastintuotteita hygieniasyistä. Citytassut ei vastaa noutamatta jätetyistä paketeista, eikä noutamatonta pakettia katsota palautukseksi.